100124

Nu är det söndag, min vilodag denna vecka! Det blir till att sova länge, sega sig i ordning. Hämta en tvättmaskin hos systra mi! Sen blir det till att inviga den, pyssla lite hemma och tråkigt nog öppna matteboken. Jag ska nog åka och köpa en liten inflyttnings present till syster också, kanon fin lägenhet! Lite avis måste jag erkänna. Det kommer förhoppningsvis bli lite fika får se vad man hinner med, det är så många jag vill träffa. Mina lindor, två kanon familjer. Varav den ena har utökat sig! Lilla syster och jag ska dessutom gå på box´n kick, vi kommer vara såååå slut! GÖTT! Det var visst inte så mycket till vilodag helt plötsligt, jaja nång gång måste man ju göra allt!

Om man har en så stark kännsla av något som man inte tror är möjligt, fast man ändå alltid kommer tillbaka till samma tanke. Är det då så att man bara inbillar sig för att man förmodligen är för skadad av alla filer. Eller är det så att det är en så stark och återkommande kännsla för att det är möjligt? Ni fattar noll antar jag och det får ni göra. Ibland skäms man för att man tänkt vissa saker!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Miss U <3

2010-01-24 @ 17:07:09
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0