100317

Idag är jag mer människa än på länge, skönt! Känns lite dumt nu när man lämnat massa blod och sånt. Fast jag är ju inte bra, bara bättre! Underbart, jag klarar nog av två timmar till! Idag har jag varit otroligt fånig, kanske inte som igår. Haha det är ju pinsamt! Femton år igen! Får ni någonsin en så stark kännsla om att ni vet en sak, till exempel någons namn. Fast ni kan bara inte komma på det, eller koppla ihop namn med ansikte. Eller sammanhang? Jag är lite två sidig, som vanligt antar jag bara att jag inte kan erkänna det! Just nu skulle jag kunna tänka mig en promenad, gärna till en affär. Så sjukt godissugen! Men då måste jag hoppa ur morgon rocken, jobbigt! Oooo nu kom jag på en omväg jag kan gå! haha ne nu får det vara bra!

En sak till bara, jag är inte gravid. Jag lovar, det finns inte en chans, så det kan vi stryka på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0