100504

Idag har jag fått en blomlåda, hink och blommor av mamma. Födelsedags present i förskott, det blev jätte fint! I hinken ska jag förhoppningsvis ha en av mina och pappas tomater, om de växer till sig! De är liiite pyttiga än. Dessutom har jag tvättat lite till, diskat och damsugit. Skafferiet är iordningställt och shopping lista är skriven. Oj vad duktig jag har varit idag! Imorgon blir det gymmet och sedan kalas-fika-shopping med A. Jag måste nog laga lite mat, sista matlådan går imorgon. Uhuu jobbigt, massa disk..igen!

Jag känner mig lite crazy nu, jag tror att jag hittat mig själv. Lite halvt orädd, nyfiken på livet och känner att jag vill leva för var dag. Göra saker som man vill, rätt som det är så kan man inte göra allt. "-Pengar är ju till för att göra roliga saker, inte för att läggas på hög." En del nya människor ger en lite perspektiv. Om två veckor blir det G-kås, ska bli lite kul! En blond tjej duo ska testa på att umgås lite. Jag gillar den tjejen, jätte mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0