100505

Jag känner mig aningen ur balans, lite lätta humörsvängningar. Efter en skön runda i skogen kändes livet riktigt kul. Jätte förväntans full. Nu har jag även handlat klart inför lördag, en promenad väntar och efter det blir det förhoppningsvis en snabb catch-up. Stegtävlingen på jobbet var ju slut, men eftersom det är så lång tid kvar ska vi "gå till bryssel". Så nu är det bara att lägga i en högre växel. Vi kan bli först dit! Och nu har jag ju vart i spåret, det kan bli en bra vana! Jag tror att vi är i danmark nu, steg mässigt asså! Det ska li riktigt kul på lördag, massa trevligt folk! Förstår inte riktigt vart ca 20p ska få plats i min lilla lägenhet, men finns det hjärte rum så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0