100514

Kroppen känner sig gammal, påsar under ögonen. Men det är kul när det är mycket att göra. Skillnaden på det här jobet är att jag är väldigt okunnig. Vilket visade sig vara bra för mig idag! Alla smartisar var lediga så jag kunde inte göra mer, 1500 gick jag till gymmet. Skit gött! Det har blivit bort prioriterat när jag jobbat så mycket, nu sitter jag här som en tonårstjej i tant kropp. Jag väntar på en golf som låter för mycket, en pojke som får mig att le. Det blir grillning ikväll med, jag har nog slått förra årets antal redan. Det bådar gott för en bra sommar. Jag känner ju alltid att jag grillar för lite, äter på tok för lite jordgubbar och färskpotatis. Dessutom badar jag förlite, ändring! Nästa vecka ska jag ut och åka inelines! Spännande, för si sådär sju årsen var jag rätt kass. Min galna syster tyckte att vi skulle åkat ut till Källby, ta en kopp och sen tillbaka. Över kurs tror jag!

Ha en fantastisk helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0