101107

Söndagar är underbara, idag har solen strålat för fullt. Halv kallt, skön promenad till mormor och morfar. Hel kul hemma hos dem, massa skratt och fullt av kärlek. Pinsamma barndomshändelser pladdrades för fullt, men det är sådan jag är. Lätt till känslor. Som treåring tog banken alla pengar i min spargris, vattenfall ner för mina kinder, massa baloner till mig och en högröd mamma! Hihi! Gårdagen bjöd på kalas, jätte kul. Nya människor och massa mat. Väldigt trevligt!

Jag har fått ett dröm schema denna kurs, mycket hemma jobb, I like! Väldigt sugen på att göra ett sista ryck här hemma, en bokhylla, två små hyllor och fixa till de i köket som hamnade snett. Och min köks soffa! Den ska jag nog fixa snart när A vaknar, kommer bli sååå bra! Pappsen och jag ska åka och slänga det sista skräpet i veckan! Gött!

Imorgon blir det lite jobb igen! Kuligt! Jag ska även till gymmet har jag tänkt, nu känner jag mig frisk och det är verkligen dags att börja igen. Vågen visade en lätt uppgång, inte kuligt!



Mormors galma köks soffa som hon målat om till mig!
Jag har klätt den! Blev perfekt i hallen!



Mitt nya skrivbord! Stor arbetsyta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Skitafint. Får komma på besök snart igen ser jag ;)

2010-11-08 @ 11:43:34
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: sara

vad fin soffan blev! mysigt. :)

2010-11-08 @ 14:30:09
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0