101118

Idag har jag läst och läst och tvättat. Förundrats över trångsyntet och en lätt ångest över att jag inte kan argumentera för varför jag får en molnande känsla i magen. Kommer jag att utveckla ett sådant tänkande, sätta svåra ord på känslor, gå till grunden för att nå klarhet. Orken finns inte just nu, högskolan tar orken ur mig. Det är otroligt hur mycket man kan förvänta sig av studenterna. Men vi klarar ju det uppenbarligen. Skolan imrogon, arbetet är jag inte nöjd med, men vi ska ge varandra tips och feed-back. Hoppas på det bästa! Inlämmning på mådag. För många sidor att läsa i helgen, finslipande på arbetet och något kul kanske? Skulle verkligen behöva semester! Men snart är det ju jul! Jag villl pynta! Jag vill även köpa röda handukar, sååå onödigt! Men jag vill! Snart kommer mormor och morfar på lite fika! Dags att väcka guben mig!


Kommentarer
Postat av: Daniel

kämpa på, hörru dududu! ta det steg för steg, så fixar vi detta också. och som sagt, vi har helgen på oss att förfina hela arbetet, så kanske det blir lite bättre. :) snaart juul. :D

2010-11-18 @ 17:44:33
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0