101123

Ser inget slut på snöandet, det har varit en intressant dag. Gårdagen spenderade jag bland annat med att läsa flera kapittel i fel bok. SUUUCK! Långa bussresor, grymt bra föreläsning (kan man önska sig samma lärare hela utbildningen?!) Frusen och blöt av all snö. Men det har varit en bra dag. Ett par djupa andetag och lite mat så kändes livet lättare. Bäste pappa hämtade mig, vi pratade och han lagade mat. Det blev lite kaos när grabbarna kom, sen blev det lugnt igen! De är för söta de där två! Sen soffade vi, det är det som vi gör bäst! Väldigt sen kvällsmat står i ugnen, men söt jobbar kväll och jag är "ledig" imorgon. Destperata hemma fruar brusar i bakgrunden, skänt med orealistiska konflikter och förhållanden! Imorgon ska jag till tandläkaren, mys frukost, fika och julklappshandlande med en bästa vän. Sen blir det att plöjja en pedagog till, sista examinerande boken. "Bara" en fältstudie på si sådär fem A4..Tjoho! Sen är det sista kursen för denna period! Folkhälsovetenskap, vi fick träffa den läraren i förmiddags, helmysig, det såg ut som om han duschat igår kväll, lagt sig och klivit direkt in i klassrummet! Hihi, det ska bli kul, han verkade jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0