101127

Hur härligt är det inte med lördag!? Jag har gjort staden med farmor, väldigt mycket pengar försvann. Men nu börjar det ta på julklapparna! Härligt, det var dessutom alldeles lagom med folk ute! Sen har jag adventsfyntat klart! Mega mysigt! Kaffe och pepparkakor med mammas man, han behövde hjälp med en CV, det blev kanon bra! Min lilla sötnos kräktes i mammas säng när jag var där. Stackarn, när jag skulle ta hand om det (mannen i huset höll på att själv kräkas så då fick man ta tag i det) hur som hellst, det låg två jätte stora as äckliga vita platta äckelmaskar i kräket. Fy fasen vad äckligt! Inte konstigt att stackarn är mager. Men vi åkte in och köpte avmaskningsmedel så nu ska han väl bli frisk. det var banne mig bland det äckligaste jag sett!

Kvällen bjuder på ute mat med två fina tjejer och sen Harry Potter på bio! Mega mys! Bättre kan det inte bli. Borde ha pluggat lite idag, meeeen orkade inte. Konstigt att man inte kan vara förberedd. Imorgon får jag försöka lite, ska ju inte ut på fällt förän på onsdag! Ullared igen på måndag och jobb på tisdag! Ha en super trevlig kväll!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0