101003

Nu sitter jag här igen, dagen började jätte bra. Jag har blivit av med min soffa och tv bänk. Kanon bra! Signe åkte iväg till en dam. Tre timmar senare var hon hysterisk, hon bråkade med min lilla kisse bebis (no shiit?! de måste ju bestämma rang ordning, det tar ju ett par dagar med fräs och lite bråk) men jag fick hämta henne igen. Hysterisk dam men uppenbarliga iq bortfall. Hon älskar katter men, konfliker var inte hennes grej. Jobbig människa, jag är sådär laaaaagom irriterad nu! Men det är bara att hålla tummarna att någon annan nappar. Just nu är det jäkligt jobbigt. Så trött på det, jag vill ju att hon flyttar så hon får det bra.

Nu blir det att laga lite mat, ska försöka mig på en thai gryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0