101010

Söndag! Det är en ganska härlig dag det med. Jag har börjat dagen med idol repisen och sytt klart ett par bebis byxor. Det är väldigt pilligt måste jag erkänna. Pytte smått! Min maskin gillade inte riktigt jeans tråden, gamel mormor skulle inte uppskattat hur sömmen ser ut på insidan, men jag fick inte till spänningen. Det är ju reslutater på utsidan som får räknas!

Igår var vi på ljus festival, väldigt mysigt att knalla runt i ett bäcksvart land där vår vackra miljö lyses upp. Den lilla bäck var full med värmaljus för barncanser fonden. Hur vackert som hellst! De fick nog in en bra slant igår. Att det håller på att bli vinter märktes, tre grader när vi klev ur bilen. Våra andetag syntes, vackert!






Kommentarer
Postat av: Linda

Iiih! Pyttepyttelitet. Och ursött! Du är så sjukt duktig. <3

2010-10-10 @ 18:22:30
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åhh vad avundsjuk jag blir, har missat ljusfestivalen 3 ggr nu och det ska ju vara så fint:)

2010-10-10 @ 21:48:35
URL: http://miklamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0