101011

Idag känns det riktigt bra! Jag klarade av en utmaning i skolan, wiiiho! Föreläsaren är halvseg men det tar sig! Det tar sig med kunskapen också. Känns bra, man får väl vänja sig med att man är helt förvirrad på en ny kurs. Mat och kaffe hos mormor och morfar, kvalitéts tid! Så kanon bra för själen! Något annat som är kanon bra för mig är att sätta sig framför symaskinen, jag älskar det! Det går ju i perioder det där. Men nu är jag på topp! Detta har skapats ikväll.





Bäste modellen! Inte direkt rätt storlek men man fattar grejjen! Imorgon blir det lite kvalitéts tid med te. Och ett par ton´s läsning, plöjt ett par sidor ikväll. Dags att vila bort halsontet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag älskar nallemodellen. Jättetuff. Och det du syr är ju helt fantastiskt. Du är bäst! <3

2010-10-12 @ 09:23:24
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0