101014

Trött, det är väl inget nytt. Men nu börjar jag känna mig sjuk. Halv snorig, förkyld i ögonen. Om ni förstår hur jag menar. En kopp te och sen ska jag sova länge! Jag behöver inte åka till skolan förän på tisdag. Jätte skönt, nu har jag tid att läsa ikapp. Läsa nytt, vila och packa. Mer lediga dagar åt hälsovetarna! Vi är en grym grupp som på otroligt kort tid klarade av ett grupparbete som ska redovisas på onsdag. Det är så otroligt mycket roligare att göra arbeten när man är i en kanon grupp! Vilket samspel, så effektiva, vilken kvalté!

En mysig promenad med A, det såg skönt ut. Men faktum är att det var väldigt "friskt" ute ( om man ska använda sig av ett lite positivare ord än SVINKALLT ) Men mysigt, härligt att bara strosa omkring och små prata. Jag fortsatte promenaden själv, inte helt oväntat hamnade jag hos pappa. Vi tände en brasa och gjorde det vi gör bäst, soffar! Små prat och ganska mycket försiktigt inflikande om kost och motion. Han kan ju, men det är ju bara att börja. Tror att de skulle börja gå lite raskare med hundarna, det är en bra början.





Det är otroligt vackert ute nu, speciellt i min vackra stad!
Jag har två platser som jag älskar mer än andra, jag vet inte varför.
Men det känns bättre då, lugnt och skönt.
Man kanske skulle ta och testa den nya strandpromenaden en dag,
den har ju funnits ett tag nu. Införskaffa en mössa först, kallt vid sjön..


Kommentarer
Postat av: Daniel

re; lätt att vi är! :D

vad kul att se dej med en blogg, höhö. :]

2010-10-15 @ 13:18:50
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0