101020

Första dagen denna veckan med skola. En hel dag med bara redovisnongar. Dagen började med lite lätt kaos, kul när ca 25% av klassen tar ledigt. Men det blev kanon bra, jag hade fått de tråkigaste kapitlen. På varannan rad stod det "som jag tod upp i tidigare kapitel" underbart. Så övriga i gruppen pratade lätt i sin halvtimme, lunchen knackade på dörren, mitt prat gick fort. Typ allt ni sagt ska vi ta hänsyn till vid ett möte om ändrat beteende hos klienten. Tjoho lång lunch! På eftermiddagen briljerade våran fantastiska grupp. Självsäkra och kortfattade.

Jag hoppade av bussen, hämtade ut mitt paket som innehöll en bettskena (mot tandgnisslande) och en puls klocka. Det blir bra när jag är ute och springer. Lätt att se att jag ligger på rätt puls och även ett bra sätt att se om jag har en infektion på ingång. I våran lilla grupp har vi tre killar som vill bli pt, kanon bra. Massa tips! Efter det hämtade A upp mig för en liten shopping tur. Det blev bara varsin grillad smörgås. För liten, för stor, för kort. Ja det var lite besvärligt att hitta något bra, han får nog ta på sig något gamalt på personalfesten.

Jag landade hemma, sydde ett par mini byxor. Baggy jeans, tror dock att de inte blev så bra, men det får vi väl se när lill tjejen kommer ut och har växt till sig lite! Ledig imorgon med! Underbart, jag ska tenta plugga, sy lite och packa. Det är ju väldigt nära nu, nästa söndag smäller det! Ska bli tok mys! Nu kikar jag på Grey´s, so far no tears! Rekord tror jag! sen blir det ett bad och sängen. Invigning av bettskenan, spännande, hur många liter tror ni kudden absorberar? Hihi.

Jag är på bättre humör, rett ut lite av mina tankar från igår. Känns bra, nästa gång tar jag det med en gång. Framsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0