101022




Idag hade jag kunnat haft en skön dag hemma. Skolan gav inget, dessutom var vi bara 21 av 60. Många hade gjort ett bra val. Så för att sammanfatta dagen har jag åkt buss. Morgonen började men en liten försovning, halvt brottom till bussen. Jag halkade, men som tur var redde jag upp det så jag slapp smaka på isgatan. Riktigt otäckt ute, kallt, halt och blåsigt. Snön föll tidigt i år, hoppas att den försvinner till nästa helg. Blir lite klurigare att flytta när vi halkar omkring! Nu ska jag iväg och kolla på tyg till köks soffan (som ska stå i hallen) Hoppas att jag hittar något! Farmor ska med och leta efter tyg till nya vardagsrums gardiner. Kvällen spenderas nog med pappsen framför idol. Wiiho!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tanken slog mig att du kanske behöver en ny design på bloggen här. Signe är gudasöt men kanske något mer aktuellt vore käckt framöver? ;)

2010-10-22 @ 22:21:34
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0