100928

Just nu snurrar det omkring en jäkla massa ord, begrepp och teorier i huvudet. Tlööt! Jag använder min nya fina färgpenna, klunkar i mig te och meljar med klasskompisar. Vi kompleterar varandra otroligt bra, inte konstigt att vi klarade grupparbetet så bra! Lite spänd över hur tentan ser ut, känns som om jag har en bra övergripande bild men hjärnsläpp är ju en risk.

Imorgon ska vi kolla på soffa igen, besluts ångest! Plugg innan och efter det. Sen ska jag leka med min kära mamma! Hon har varit så söt att i år igen köpt med sig Lay´s salt och vinäger chips till mig! Underbart gott, det bästa är att jag får ha dem för mig själv, då ingen annan har så otroligt god smak som jag! hihi!

Min disk hög har nått "the point of no return". Bäst att ta tag i det innan jag och syster ska kolla på idol! Magen kurrar nu men vi ska ju äta varma mackor så jag får allt vänta lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0