110407

Det har varit en lärorik dag i skolan, riktigt trött i huvudet men ett par kunskaper rikare. Det var tjej/bebis fika hemma hos mig nästan direkt efter skolan. Jätte trevligt, med lite för mycket kaffe i magen gav jag mig ut i mina löparskor. Målet var att springa väldigt långt, det var nog inte det bästa att göra direkt efter två koppar kaffe. Men det var härligt, blev lite spring och gång om vartannat. Det blåser lite lagom ute, tur att jag hade mössa på mig annars hade jag nog mötts av många glada miner åt min frisyr! Det blev en sträcka på 6,3 km i min vackra stad! lagom seg i bena har jag landat i soffan och inväntar lite crime! Halv kikar på anna skiper, lite to mutch för min smak men ganska kul ändå!
Blev lite halv blöt när vågorna skvätte upp på piren, men det får man ta när man är på sitt favorit ställe!

Kommentarer
Postat av: Daniel

hääärliga bilder! (:

2011-04-07 @ 21:13:57
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: filippa och linnea

var gärna med i dagens blogg hos oss ! =)

2011-04-10 @ 11:43:25
URL: http://filippalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0