110409

dag står studierna på schemat! Jag har varit uppe ett bra tag och inser att det var tur det! För fy vilket besvärligt språk han använder sig av. Inte jätte mycket svåra ord utan mer hur han lägger upp meningarna, men jag har ett par timmar på mig innan jag ska iväg och bli bjuden på tre rätters! Igår var det grill premiär hemma hos pappa! Jag hade jätte kul, lite tråkigt att A var tvungen att gå hem tidigt (börja jobba 0450 är inte så kul på en lördag) Men jag satt kvar ett bra tag. Vi åt oss lite för mätta, blandade det med ett par glas rött vin och rundade av med lite kaffe! Mina systrar var där med sina respektive, premiär för den ene i detta sammanhang. Kul att hon träffat någon som man känner, då kan man hoppa över "vad gör du fasen" och bara prata på. Pappsen och lillasyster känner han med så vi hade riktigt trevligt! Men det var väldigt skönt att lägga sig i går! Nu blir det kaffe och att fortsätta läsa! ha det bra!
när denna är klar har jag bara dessa kvar! (men det måste inte göras i helgen, även om det är bra eftersom jag förmodligen får jobba nästa vecka!!!)
Helt ärligt så vill jag börja med dessa på en gång! Så sjukt intressant!

Jag måste ge mig själv en stor klapp på axeln! Jag är klar med makt boken! hejja mig! det gick sjukt mycket bättre än jag förväntat mig! Psykologi böckerna får vänta tills imorgon, nu ska jag iväg och bli bortskämd med tre rätters! Jag har en känsla av att det blir italien inspirerat då värdinnan precis har avklarat en sådan kurs! Jag vill med gå matkurs! Tog en ego bild...inte min grej och jag strö mig ofta på de som gör det, men jag upplevde att jag hade en "bad hair day" när jag försökte platta och fixa till det. Sen var det vax i och vad hände då? Jag blev helt överaskad över resultatet, min frisyr är sådär "för lång och för kort" för att det ska vara bra. Men kort sagt jag blev chockad att jag fick till det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0