111212

Då var det måndag igen! Slött värre här, men efter lite övervägande så har jag bestämt mig för att hoppa över föreläsningarna imorgon och på onsdag. Känner att det finns vettigare saker att göra, typ läsa in mig på kursen som inte är "avslutad". Hur som helst så har helgen varit bra, granförsäljning (som vanligt nu för tiden!). i lördags var jag på inflyttnings/hej då fest. Hur trevligt och kul som helst! Det var till och med kul ute på krogen (kors i taket!). Snart får jag fika besök, någon har fjäskat lite och sagt att jag alltid bjuder på något gott (hur nu ofta det är i verkligheten?!). Men jag tänkte prova på att göra en juligefterrätt som jag haft liggandes i reseptboken ett par år nu!
Så här fin är årets gran på torget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0