110202

Vilken givande dag, seminarium i skolan, det gick som smort. Jag och två klasskompisar stannade kvar och förberedde för nästa seminarium, det gick oväntat bra! Dream team kan man änna säga! Nu återstår bara renskrivning och egna reflektioner! Sen bar det hemåt, en liten miss med bussen. Den där som går in i hela imperiet, 15 minuter längre bussresa hem. Men jaja sånt är det, inget farligt med det! Väl hemma väntades det kalas för mig söta lillasyster! Mysigt med lite kvalitets tid med nära och kära! Sötaste hade köpt sallad som väntade hemma i kylskåpet! Så nu återstår bara att bli så trött att jag somnar jätte fort (är lite töntig, har svårt att sova själv när det är alldeles tyst hemma. När jag bodde själv spelade jag musik, men nu är det lite bökigare)
Jag blev precis helt såld för Rörstrands nya serie, Lovisa Burfitts har designat en serie som heter Madimoselle Oiseau! Kan man annat än älska den? Jag blev helt såld efter någon sekund och jag älskar den ännu mer ju mer jag kollar på den! Måste gå och kolla in serien live!
Ni måste bara hålla med! Hittade artikeln på http://trendenser.se/ . Så vackert och avskalat. En inneboende dröm om mode skissande håller i sig, saknar bara talang! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Daniel

dreamteam, oh yes!

jag var i skolan idag och renskrev det och jag tror aldrig det gått så fort någonsin. ^^ helt klart ett måste att göra såhär fler gånger!

2011-02-03 @ 21:19:59
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0