110203

Trött som (ja något fult ord) sängen ropar som aldrig förr, hur härligt är det inte att få sova! Imorgon väntas en sista föreläsning innan det är dags att göra klart för andra seminariet och börja på hemtentan! Jag har gjort den sista intervjun idag, det gick bra. Oväntat trevligt faktiskt. Nu tror jag att jag har ganska klart för mig hur jag ska lägga upp det. Tänkte åka och överaska mammi när jag ändå hade bil, tur att jag ringde! Hon har fått vinterkräksjukan! Huuuh! Det fick bli att åka till pappsen, vilket var väldigt trevlig!
Förut hände något obehagligt. Eller jag kanske överreagerar, men jag parkerade utanför apoteket. (ovanligt krångligt är en liten parentes, brukar gå som smort, men men) En man satt i bilen mitt emot, glodde som fasen. Satt kvar när jag åkte. Han åkte efter, inget ovanligt i det. Sen hade jag en bil i "arslet" hela vägen till pappa. Jag skulle kompensera min kassa parkering genom att backa upp på pappas uppfart (gick grymt!) bilen parkerar nästan och mannen från parkeringen stirrar som fasen. Sakta sakta rullar han förbi. Jätte obehagligt! Men men det var nog bara en slump, jag kanske var lik någon han kände. Skönt att jag inte bor där jag parkerade iaf!
Dags att sova och invänta att få veta vad demokrati och välfärd är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0