110224

Det är spännande med kunskap, jag har blivit så nyfiken! Sneglar på vad folk på bussen läser och är upmärksam på nyheterna, lätt kritisk till vad osm sägs. Riktigt kul, just nu läser jag om statussyndromet. Jag får en så otroligt stark kännsla av att jag bara vill lära mig mer! Det är så kul! Har lärt mig mycket i veckan, vilket resulterat i att jag varit väldigt trött, idag känns det ok i kroppen och imorgon är jag hemma! Pulgg och tvätt, det är en bra komination. Tråkigt att tvätta men det är en lagom paus från böckerna!
Vi ska ut i praktik om 8 veckor, det finns så många ställen som jag kan vara på att jag blir alldeles snurrig (shiiit vart ska jag jobba iframtiden?!?!?!!) får reda ut vart jag ska fråga om jag får vara. Jag tänkte mig att jag ska ha en studiecirkel om hälsa, kanske på kommun? eller gymmet? skolan? Kul ska det bli iaf!
En lite fånigt "vadslagande" gjordes i höstas, vi ska få magrutor. Ja den lilla detaljen har legat på tjock is, jag kör torktumlar varianten. Men man kan ju försöka gå ned sig till en tvätt bräda. Lite svårare för tjejer det där och mitt motstånd är otroligt tufft. Det är nämligen bara så att de nedersta inte syns (hmmm vem lyckas först!?) hehe ja jag tar det lite på en höft men får allt försöka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0