110228

Det var tur att jag bytte bort min jobb dag, det hade aldrig fungerat annars! Nu är jag nog klar, meljade söta mamma för att få lite kritik och en annan synvinkel på det. Sen pratade vi lite om en eventuell praktik plats, det finns ju så mycket att välja på! Jag ska göra upp en studiecirkel plan tänkte jag innan jag kontaktar en eventuell praktik plats! Det ska bli så kul att komma ut och testa, kanske kan man till och med få känna sig lite proffsig?!
Jag är en person som gillar att ha kontroll, känner jag mig kontroll lös eller osäker kläs jag i en hårt åtdragen varm korsett. Ganska obehagligt. Jag har minskat mitt kontrollbehov drstiskt och det är super härligt! Nu står jag i en sittuation som får mig att få svårt att andas. Lätt glansiga ögon över detta. Huhhuu lägga mig under täcket och inte gå upp. Tankar om en planerad sjukdom. Ne det är korkat och det kommer inte hända. Man måste utmana sig själv. Men det jobbiga är att de som jag känner, de som älskar mig säger fel saker. De hånskrattar (min uppfattning som förmodligen är fel) åt vad som jag ska ta mig ann. Det känns ju inte direkt bättre, sen att befinna sig i en miljö som man inte känner sig trygg med gör det hela lite jobbigare. Jaja jag ska tänka positivt och försöka öka självkänslan!
Ett par timmar i soffan och sen blir det sängen! hur härligt som helst! Imrogon ska jag inte bli styckad! pepp pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Daniel

re; haha. :D du får utveckla det på torsdag! :D

2011-03-01 @ 20:19:32
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0