110716

En av de bästa dagarna kräver inte så mycket, jag och två fina vänner var på auktion och loppmarknad. Väldigt inspirerande! Jag är kattvakt så mina två kattkompisar åkte ut för att dricka kaffe och kela lite med den bittra donnana, lilla tjock och min älskling! Hur mycigt som hellst, kaffe i solen, jag plockade körsbär och sötisarna plockade rabarber!
Sen åkte jag till far för att måla element i p´s hus, pilli-pill!

Kvällen var helt perfekt, min fina, ett hus på landet, grillspett, nyskördad potatis, morötter, sockerärter och tomat! Maten var ljuvligt god, hemmaodlad is the shit!
Sen åkte vi hem för att äta "spotte-kräm", jag var hel förtjust! A tyckte nog mest att det var jobbigt att behöva spotta ut kärnorna!
En av de bästa dagarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA. Jag ser ut som kusinen från landet. Sicken jäkla hållning! Hillbilly 2011.

2011-07-17 @ 20:41:03
URL: http://fantastiskera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0