110323

Jag har haft en fantastiskt härlig dag so far! Vaknade lite tidigt och njöt av att jag kunde somna om! Lite frukost framför morgon tv:n och så har jag deklarerat! Sen bar det ut på grusiga gator för lite jogging, det blev 2,5km. Sen var det bara till att göra iordning sig och bli upphämtad av far och lillasyster, vi åt thai buffé på ett nytt ställe för oss. det var otroligt gott, de vi brukar gå till var fullt (och tur var ju det, det här var mycket bättre!) Sen blev det kaffe hos fina farmor och farfar, så nu får jag ta tag i skolan igen! Snart klar tror jag! Wiiihoo!
Jag har en plan på att putsa förnster imorgon, får se om jag tar tag i det. Bara liiiiite tråkigt! Skulle behöva göra ett jätte röj här hemma, ni vet allt sånt som är skit tråkigt, torka lister och element bla. Jag är så sugen på att unna mig något fint, vet inte riktigt vad bara och om jag ska anse mig ha råd med det. What to do?! Jag känner inte för att plugga just nu! Vila lite kanske? Baka vore kul! Men då måste jag gå till affären, orka?! What to do?!

Kommentarer
Postat av: karolina

Låter som en toppendag!



Vilken thai var full och vilken var bättre? =)



ses snart?



kram

2011-03-23 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0