110327

Hittade utsiktsbild från stugan i mobilen, visst var det fint!?
Min fina kisse som bor hos mamma nu, hemma och social i torsdags. Nu har han varit ute på vift utan att komma hem. Hoppas att han kommer hem snart och att han mår bra!
Har inhandlat lite inför våran 20-tals fest! Här ska sys!

Gårdagen var lugn och härlig, på kvällskvisten satt jag och några trevliga tjejer på en servering med var sina glas vin och snackade skit! Kollade på kaoset som var utanför fönstret, jag tänker inte nämna det anmärkningsvärt. Men det är en underlig subkultul och vart gömmer sig alla dom annars? Vi fick sällskap en bit in på kvällen av några bekanta, väldigt trevligt!

Dagen börjar gå mot sitt slut, vart riktigt seg idag tänkte hoppa i säng efter Fenomen på feman, men så blev det inte, jag myser i soffan med dubbla filtar och zappar mellan crime och romantisk komedi. Jag fick en liten tankeställare. Jag tänker ju lite för mycket och nu är jag genus skadad med! Men i djurvärlden är det hanarna som visar upp sig, hann fåglarna har så tjusiga färger och syns massor. Men hos oss människor är det väl tvärt om? Jag kan vara ute och segla lite, visst att männen är de som tar messt plats. Men det är väl ändå en större majoritet kvinnor som kämpar för deras uppmärksamhet, men utmanande kläder, ton vis med smink och annat fint. En tanke som slog mig förut, många tnkar slår mig men det är inte alla som är lämpliga att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0