110511

Jag har klarat av min studiecirkel idag! Fasen vad bra det kändes och vad roligt det var att vara ledaren! Känns bra att man valt rätt, för det kändes precis så, RÄTT! Efter det gick jag hem och började skriva, två sidor på kort tid! Härligt! Sen var det lunch med fina sambon för att senare stressa iväg för att tanka, lämna lite grejer på mammas jobb (som hon inte fick!) och hämta mikaela i staden som jag inte hittar i. Allt gick super bra, vi tog oss till shopping centret för att spendera pengar! Massa skojjiga saker fick jag med mig hem! När jag lämnade mikaela passade jag på att kolla på en av deras kycklingar! Så söt!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha vad läckert det blev:P Tack för en trevlig shoppingtur!

2011-05-11 @ 22:03:53
URL: http://miklamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0