110513

Jag har hitills genomfört fyra HPB, snart ska jag iväg igen och göra en på min sambo. Jag känner mig säkrare nu, men aktivitetsuträkningen är besvärlig. Jag måste nog ta mig tid att plugga in mig på det lite mer! Men, igår hade jag en härlig dag med två vänner. Vi köpte hem två pizzor från ett ställe som ligger väldigt nära mig men som jag aldrig ätit pizza på. Vilken miss jag gjort! För de var riktigt goda! Jag kanske gjorde en miss genom att skapa ett sug på mer sådana goda! Vi tog oss ett par glas och en fruktansvärt god efterrätt! Jag hade gjort rabarbersorbet, en stjärna kom på att det skulle vara gott med lite rom i. Vilket jag hade hemma! MMMMMMMmmmmmm!! Det var så otroligt gott! Vem vet jag kanske kommer att spexa till min mojito till drinkkvällen, rabarbar-slush-mojito!
Jag fick en choklad ask som inte var dåligt god!

Kommentarer
Postat av: karolina

Tack för kvällen, var super!!!



Förresten gooooooo -AZARBADJAN!!!! ;OP



Kram sötaste <3

2011-05-15 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0