111108

Uppe med tuppen, läsning av min otroligt spännande deckare i matsalen, möte med vår handledare, lunch, planering inför veckan, läsning av min fantastikt spännande bok, extra kurs, läsning av den spännande boken, kliver på bussen och klaraar av att läsa ut boken på bussen utan att spy! Lycka! Jag är dessutom väldigt lycklig över att jag just är jag, halvkollar på svenskars hemliga liv, kan inte mer än säga hur glad jag är över att jag trivs i mig själv. Lite skavanker här och där men jag är nöjd som kvinna, Kan inte föreställa mig hur otroligt jobbigt det måste vara om man känner att man är född i fel kön. Det där med kön asså. Men det är viktigt att man tar vara på tiden, ibland händer oväntade saker bland oväntade personer. Nu håller vi tummar och tår och njuter av livet vi blivit tilldelade!
Jag kan inte riktigt hjälpa att jag känner att det vore trevligt med lite snö, det är sånt väder ute nu, igår kväll med. Det ser ut som att det kan komma snö när som hellst, lite för varmt bara. Men sen å andra sidan så lockar ju Thailandet med!
Jag blir grymt irriterad på fjortisfasoner bland vuxna människor PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0