111116

Livet känns ganska härligt nu, det är lagom att göra, jag lär mig massor, samarbeter med världens finaste grupp och snart får man börja julpynta! Tomtar och allt det där ska upp samtidigt som ljusstakerna, här ska vi fira jul ordentligt innan julafton! Nästa vecka bakas det pepparkakor med mormor och mamma, precis som det ska vara! När jag klev upp imorse, pälsade på mig och kom ut sken jag upp. Hur vackert var det inte, luften var frisk, solen kikade fram mellan isande krispiga grenar. Den svarta asfalten var vit (och SVIN hal), det var så vackert. Nu är det mest grått och tråkigt. Men vad gör det? Tända lite ljus och sätta sig framför tv:n (eller läsa boken som tar upp hela mitt liv just nu, såååå bra!). Imorgon får jag vakna upp brevid min finaste i lagom tid, äta frukost i lungn och ro. För att sen skumma igenom en bok som jag hastigt fick låna på biblioteket nyss, vi fick väldigt goda råd (på ett möte som jag inte närvarade på) om vikten av förberedelser och ett form av schema inför vår gruppintervju. Ska bli så spännande, roligt och utvecklande. Felen lär vi oss av så det är iget att oroa sig för!
"Att vara positiv innebär att man tar saker som de är, varken bättre eller sämre"
-det fick jag lära mig igår, ett vist ordspråk som jag instämmer på, tänk på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0