111123

Urk på rethosta, i natt var det jävligare än i går. Jag har legat i högläge och tagit rethost medecin, men det hjälpte inget vidare. Men nu har jag varit uppe i ett par timmar, prickat av en punkt på min To Do lista, en kvar och sen lite spånande på en punkt till. Om ett par timmar ger jag mig av för ett möte, känner mig lite seg för det. Men arbetet som ska in på fredag skall till hälften bygga på det jag kommer få veta i em så det är bara att åka iväg. jägarte blev jag tipsad om, 80% strårom i hett vatten. Det kanske kan vara något? Whiskey? Nja jag provar nog en annan hostmedecin först, är inte så mycket för det där superstarka.

Om en vecka vill jag vara frisk, vi ska förmodligen ha ett crossfit pass! Jag har sedan en tid velat prova på detta, har läst lite men inte riktigt känt att jag kan planera det själv. Så nu kan jag ju få känna på det och få en inblick i hur det är! Snart är insrtuktions kusren klar, bara att plugga in muskler och dyl för att klara det teoretiska!
(lånad från google.se / hosta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0