111001

Vad gör ni för roligt en lördag som denna då? Själv var man uppe kl 0700 för att börja tvätta och ta tag i hemtentan (som det känns som om jag hållt på med i 100 år!). Jag skriver och läser men det känns inte som om det händer något. Jo det gör det väl, det tar sig iaf! Tänkte jobba på i en timma till innan jag intar soffläge! Det känns som om jag har lite flyt nu, det enda som stör är att jag börjar spela wordfeud. Gud så roligt, jag visste väl om att jag skulle gilla det, men tanken var att jag skulle vänta tills hemtentan var inne. Icke när söta sambon ville spela med mig!
(hämtad från google)
Igår hade jag och min fina sambo en heldag tillsammans! Vi började med att åka ut mitt i ingen stans och kolla på fälgar till hans bil, sedan var det lite motorcyklar och efter det blev man bjuden på sin favorit mat på sin favorit resturang av sin favorit! Indisk mat!! Sen bar det av till nästa stad för lite shopping! Inget för min del med sambon spenderade en hel del! Lite fika hos hans bror och sedan hem igen, jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0