111003

Vilken helg, puuh hemtentan är inskickad å jag vill aldrig mer se den! Igår firade vi min fina mamma! Hon bjöd på två sorters paj och sedan fruktsallad med chokladsås! Mumma, sen var man lagom övermätt! Idag var det första dagen på vår projek tplanerings vecka, så vi satte oss i bilen och for iväg för att möte med vår folkhälsosamordnare. Nu har vi väl bytt ämne för kommande praktik, det var ju det där med att-rädda-världen-känslan. Men vi ska klara av vårat lilla projekt! Skrattande och flamsande skrev vi ihop en mind map, sen invigde jag mitt "gratis kort" på ett gym/bad med en härlig simtur med en klasskompis. Tror ni att det var svårt att hålla ögnen öppna på bussen efter det?! Ur trött kom jag hem och överaskade mig själv:
Hur redig har jag inte varit! tre olika sorters mat i massa matlådor!

Kommentarer
Postat av: sara

heja heja! hemtentan blev säkert hur bra som helst! :)

2011-10-04 @ 07:53:09
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0