111007

Nu är det banne mig helg! Fy vad trött jag är på allt vad skola heter, denna vecka har varit ett långt förvirreri! Men nu skickade vi in vårt arbete, tidigare än väntat och dessutom bättre än jag trott! Jag tänker inte kolla upp om jag måste.läsa något i helgen för nu ska jag vara ledig! Inga inläggningar till nästa vecka som jag kan börja på så det känns bra! Om 40 minuter kommer jag sitta i solen med min fina lillasyster, kvalitets tid där var på tok för längesen! Sen ska jag bara mysa med min finaste, underbaraste sambo med fim! Igår gjorde jag så god mat! Bild och en länk till receptet får ni när jag är vid en dator!

Kommentarer
Postat av: sara

precis så där har min vecka också varit, fy fan!!!!! men nu tar vi helg, honey! ses på söndag. :D

2011-10-07 @ 19:34:58
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0