111008

Här kommer den otroligt goda, supersnabba och otroligt enkla maten jag åt härom dagen!
http://arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15561
Ett tips, antioxidanterna i örterna försvinner om de kokar, så vill ni ta vara
på det nyttiga så rör ner örterna när ni tagit av grytan från spisen!

Jag är inte männska idag, vaknade med en super-bakfull-känsla i kropp och själ. En dosig huvudvärk hela dagen igår, under natten eskalerade huvudvärken. Men nu börjar det kännas bättre, ska ge mig ut på en promenad snart. Frisk luft och en ökad blodcirkulation borde hjälpa! Ambissioner i huvudet men kroppen känns halv förlamad, så seg, en känsla av att inte orka ta sig för något, att inte vilja gå ur sängen. Jag är ju förbövelen ledig! Nu ska jag ju se till mig själv, vilja och orka göra saker som jag gillar. Träffa fina människor, NE jag får nog ta kontroll över kroppen och ta mig för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0