111020

Idag känns det som om vinden har vänt, morgonen började med att STORT FETT G på hemtentan! Ååh vilken lättnad, den har jagat mig mer eller mindre sen skolan drog igång. Vi har två grupparbeten kvar, ett litet och ett stort. Vi är på g även om vi stampade idag, men imorgon blir det nya tag! I eftermiddags for vi iväg till vår kommande "praktik" plats (det är väl mer ett projekt), när vi lämnade alla trevliga människor kände jag att HÄR vill jag jobba. Inte alls något som jag tänkt mig förut, men gud så spännande, givande och roligt det verkade. Nu vill jag bara dra igång projektet! Men en sak i taget, jag måste varva ner lite. Sover inte särskillt bra, drömmer mycket mardrömmar (tur att jag har min trygghet brevid mig som jag kann kolla på när jag vaknar) och sen känns det som om jag har magkatarr. Mormors medecin hjälper iaf, men mitt kaffe, I need it! Patetiskt va? Snart ska jag soffa framför min favorit serie och invänta hem min finaste för att sedan sova. Ååh som jag längtat efter sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0