111022

Så här vackert var det igår morse..
..svårt att få en bra bild med mobilen genom buss rutan, idag tänkter jag inte ta ett kort, fy vad grått och tråkigt det är! Men jag får få i mig lite mat och ta mig till gymmet. helt stel i kroppen och as seg i knoppen! Fredagskvällen bestod av att kolla på idol, det var ju klart bättre igår än förra veckan. Men jag har bestämt för mig att tidigare år så har de varit bättre vid det här laget. Men vad vet jag, det är en rolig fredags underhållning. Lagom ansträngande och slutar lagom tidigt, jepp så gamal är jag på fredagar!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: thanks, hun! <3

2011-10-23 @ 13:44:20
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0