120205

Gårdagens största fokus låg på familjens nyaste 18åring, vi började med tacos, fortsatte med bowling. Vilket inte är min grej, fast det är sjukt kul! Med självlysande bh (kvällens miss) gick jag från dålig, till bättre, till sämst. Jag lyckades kasta klotet bakåt! Efter att ha flytt fältet blev det dans för hela slanten! Idag har jag varit trött, blev inte så mycket sömn inatt. Kollade in melodifestivalen i förmiddags, ja vad säger man. Jag kommer drömma mardrömmar. Sen tog jag en härlig promenad i solen till finaste farmor och farfar! Hon hade letat fram sina gamla, egen gjorda, virkade dukar! Så glad! Så imorgon ska jag plocka i ordning på byrån, pressa en duk och dekorera! Måste plugga lite också! Jag har varit på mitt andra yoga, det var mycket tuffare idag (en vikarie) men väldigt skönt! Ett av mina jobb-sökar-mejl har vidarebefordrats till en enhetschef, så nu är det bara att hålla tummar och tår för att hon skall tycka att jag är intressant och ger mig ett sommarjobb! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0