120217

Nu tar jag helg, på riktigt! Alla tentor är skrivna, gjorda och inskickade! Känns så skönt, är väldigt osäker på om jag klarade salstentan men det återstår att se, inget att grubbla över nu! Helgen kommer att spenderas med min finaste sambo, på hotell och med nya smakupplevelser! Igår försökte jag strukturera upp eventuella kurser som jag ska/kan läsa i höst. Det var lättare sagt än gjort, alla kurser ligger typ i period ett å ingen i period 4. Antingen blir det till att plugga intensivt i början för att senare ta det lugnt och dess värre inte få fullt studiebidrag, vilket kräver en del ekonomisk planering. Får fortsätta leta och kika runt, kunde jag möblera om några kurser vore det så mycket enklare! Men det kan man ju inte göra tyvärr! Trevlig helg på er!

 

Mörkgröna är garanterade, ljusgrän är extra kurs på kvartsfart och resten är en enda röra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0