120112

Idag har inte varit en så rolig dag, tillbaka till verkligheten heter den. En stycken hemtenta fråga har legat och väntat på mig här hemma, men nu börjar den ta sig! Första meningen på frågan började med BNP (är det innan eller efter skatt?! hehe ne så illa är det inte, men nästan) jag ska kontra BNP mätningar med hälsa, om det är bra osv. Lite historia i nästa fråga med globalisering. Tog precis en liten paus med hjärtat, han ska snart iväg och motionera lite. Inte avundsjuk det minsta! Imorgon är det min tur att inviga gymmet för iår! Har blivit helt förslappad under den senaste månaden, massa i skolan, julgranar och så Thailandet. Men man får väl anpassa livet som det kommer! igår var det allmänt kaos här hemma, smutstvätt högt och lågt! Men nu har vi tvättat allt (bara sorteringen kvar, urk!)
Jag fyndade inte så mycket i Thailand som man kan tro, men det som jag är mest stolt över är mina två långklänningar. De är supersköna när det är varmt ute, ett tungt fall av trikå. Ibyggd BH, vilket är superduper bra! Sen köpte jag ett par "jesus-skor", om det nu är så de kallas!
Nu får jag återgå till studierna! Imorgon får jag äntligen börja fixa lite inför 25-års kalaset!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha, förmodligen. nio månaders leveranstid + varierande tillverkningstid! ;)

2012-01-16 @ 17:48:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0