120123

Då var ännu en måndag snart slut, som resterande måndagar denna termin så kommer jag att plugga hemma. Jag är alltid seg med att komma igång på morgonen och vad passar inte bättre än att få hit en frukost gäst?! Strax före nio trillade K in, jag hann precis hem från affären med nybakt "bake-up bröd". Lyxade till det med Brie och salami, morgonen kunde inte börjat bättre, små prat med morgon kaffet i handen! När hon gick så hade hjärnan startat upp och skrivkrampen släppte äntligen! Under min lunch rast passade jag på att kolla på "mammor och minimodeller", URK! Sen plockade jag fram min espresso kokare (som av någon anledning stått i skåpet förlänge!), vispade mjölk i kastrull och fortsatte pluggandet med en rykande latte! Nu ska jag smälta maten, diskutera lite i mitt paper och förhoppningsvis ta mig iväg till gymmet. Känns motigt idag, M är sjuk och S hade andra planer, försökte sätta press på mig själv genom att få med någon annan. Får se hur det blir (lutar mot en slapp dag,,)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: visst var de! hittade massa fint på rydéns från vila. inte alls dyrt. 179 för t-shirten och 299 för den rosa blusen. helt okej priser för att vara den butiken liksom. :D

2012-01-24 @ 14:12:13
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hej!

Nu har jag skapat en ny blogg som är inriktad på tankar och tips kring hälsa - välkommen dit och läs!

http://danielbergholm.blogg.se



/Daniel

2012-01-24 @ 16:46:47
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0