120130

Åter igen finner jag mig själv med att göra allt annat än att plugga, men så här i början på en ny kurs kan man inte klandras för det! Hade sjukt svårt att somna igår kväll, kände mig jätte avslappnad och lugn efter yogan men det gick liksom inte ändå. Jag låg i inredningstankar, nu har jag kommit på att jag nog ska bygga mig en sänggavel! Det kan väl inte vara så svårt! Ett litet sidoprojekt med studierna för att främja min kreativa sida, önskar att jag var bättre på att måla just nu. Men jag har rekat ”byggplats” hos mormor, släpkärra av pappsen och ska väl diskutera byggandet med honom vid lämpligare tillfälle! Om nu min söta sambo tycker att det låter som en bra idé! Kikade även på webben efter sängkappor och liknande, kan nog fynda lite där vad det verkar som! En skoltrött tjej behöver lite stimulans känner jag! Jag är expert på att tänka, exempelvis har tanken om att jag måste vattna blommorna slagit mig sen jag kom hem från Thailand, men ännu inte gjort något åt det. Men jag citerar dagens bloggare, ”tänk inte gör det”. Det ska bli mitt nya motto! Så nu ska jag vattna blommorna, förbereda ”köttbullar i röd thaicurry”. Ett recept som jag hittade i någon tidning när jag var på vårdcentralen för en himla massa månader sen! Röd curry, två chilifrukter och massa annat gott, det men verkar starkt! (och där såg ni hur bra fokus jag hade på att vattna blommorna, mat är roligare, soffa är skönare, men nu får jag ta tag i att faktiskt göra det som jag tänker att jag ska göra och inte tänka så mycket!)


bjuder på en "fiktiv" Thailandsbild!

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj, dagens bloggare! inte fyskam får jag säga! (;

2012-01-30 @ 16:57:51
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0