120307

Nu har det varit bra tomt här ett bra tag, men det får ni ta! Jag har legat på slapp sidan, njutit av livet, våren och mig själv. Har äntligen fått ur den där tummen och börjat få saker gjorda, jag ligger helt i fas vad det gäller plugg. Har rett ut alla tusentals valbara kurser, det blir tjugo veckor uppdelade i fyra perioder på 175 %, 75 %, 125 % och 25 % plugg. Jag tror att det kommer funka bra trots att det är lite mycket den första och tredje perioden. Jul pluggandet kommer att göra mig väl! Fem kvällar i veckan minus de som är över själva ”jul”, perfekt! Då kan jag sälja granar, baka, pynta och bara njuta av att det endast är en termin kvar innan jag är klar! Känns förövrigt väldigt konstigt att det ändå är så pass snart som man är klar! En födelsedag, en jul och en födelsedag till så ska man ut i verkligheten!

Hur skall man egentligen räkna ett år? Jag har kollat/lyssnat på min favorit film säkert fem gånger sen förra måndagen. Five hundred twenty-five thousand, Six hundred minutes, Five hundred twenty-five thousand, Moments so dear. Five hundred twenty-five thousand, Six hundred minutes. How do you measure, measure a year?

Min eftermiddag kommer att bestå av en fika med min kusin! Sen skall jag iväg och lyfta flyttlådor, vilket är en bra uppvärmning inför kvällens box´n kick pass! Nu skall jag försöka skriva ett par rader till i mitt ledarskaps manifest (hemtenta).


Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

Visst är det farcinerande hur rolig man kan vara i ett sömnigt tillstånd :p



har det varit underbart vårväder hos dig idag med ? :)

2012-03-12 @ 15:54:36
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0